Obserwatorzy

czwartek, 7 listopada 2013

Mix instagramowy :)

Dziś zjawiam się z małym instagramowym mixem :-)
1. Drugi kilometr trasy Biegu na Kramarkę 2. My love:* 3. Mućkowe kapcie. 
4. Mecz hokejowy KTH - Sanok 5. Nasze Rybcie 6. Deser

Poza tym muszę porządnie opieprzyć sama siebie - strasznie zaniedbałam ćwiczenia, dietę, wszystko ... Winko, pizza, a aktywność fizyczna ogranicza się do spacerów, basenu i rzadszego biegania. Czas najwyższy się spiąć i znowu ostro zabrać za siebie. Tak więc uroczyście oświadczam, że OD DZIŚ postanawiam:
1. FITNESS:
♣ Biegać minimum 3 razy w tygodniu  
♣ minimum dwa razy w tygodniu basen  
♣ min. 10 minut innych ćwiczeń codziennie.
2. DIETA:
♣ Jeść regularnie
♣ małe posiłki
♣ najpóźniej 2 godziny przed snem
♣ zrezygnować całkowicie z chipsów, słodyczy, ograniczyć napoje energetyczne
♣ wprowadzić więcej warzyw i owoców
3. POZOSTAŁE:
♣ przeczytać przynajmniej 1 książkę w miesiącu
♣ oszczędzać regularnie pieniądze
♣ zrobić generalny porządek z plikami w komputerze

Takie ot, zwykłe, małe postanowienia. Pod koniec miesiąca nastąpi podsumowanie :-)

14 komentarzy:

  1. Ambitne plany:) powodzenia życzę!
    Ja tez mam kilka planów związanych z blogiem,ale jak zwykle z realizacją jest zawsze tak pod górkę...

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia !
    ja zaczelm chodzić na aerobik ;p
    fajne kapcioszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapcie! Uwielbiam! <3 :D
    Ja też się biorę za siebie. ;) Listopad będzie tym miesiącem, w którym chcę zrobić wieeeeele. ;) Powodzenia z planami, trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też muszę w końcu zabrać się za siebie ! jeżeli jesteś zainteresowana to organizuję wyzwanie- 30 dni bez słodyczy :) zaczynamy w środę, wspomnę pewnie coś w notce, a akcja jest dostępna na fb :)

    widzę, że zmieniłaś czcionkę, od razu lepiej się czyta ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz fajne krowie łapcioszki!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. oszczędzać regularnie kaske to i ja muszę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapcie są mega ! :D

    Tez mam xx postanowień, tylko że zazwyczaj kończy się na planach, za słabo u mnie z motywacją chyba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w planach. Fajny mix.

    Może zaobserwujemy swoje blogi? Jeśli tak to zaobserwuj mój blog, a ja na pewno odwdzięczę się tym samym. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. maybe we can follow each other? let me know! <3
    shootingdiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Мы прапануем сродак для лячэння розных праблем са здароўем, з выкарыстаннем прэпарата, якая была прадастаўлена і зерне можа вылечыць хвароба цалкам.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń