Obserwatorzy

wtorek, 8 października 2013

XI Bieg Bejorów + Mój Pierwszy Raz TAG

Moja długa nieobecność na blogu spowodowana jest dużymi zmianami w moim życiu. Co ważne - zmianami na lepsze :-) Na pewno powrócę do regularnego pisania, teraz chwilowo mam dostęp do internetu tylko w pracy.

27 października kolejny bieg. 
Tym razem XI BIEG BEJORÓW 
(zdjęcia i poniższy opis pochodzą ze strony www.biegbejorow.pl)
 Trasa Biegu Bejorów biegnie wzdłuż drogi leśnej Leśnictwa Mała Roztoka, od tradycyjnej linii startu koło pp. Łękawskich 1km poniżej szlabanu koło leśniczówki do kapliczki i budynku pod Kramarką. Trasa w 20% pokryta jest asfaltem, w 80% jest bitą drogą leśną.
 
Bieg górski, typ alpejski.
Start znajduje się na wysokości 424 m.n.p.m, meta 705 m.n.p.m.  
Przewyższenie 281 m. Długość trasy ok. 4800m. Trasa unosi się średnio o 1 m na 17m długości.
Może ktoś z Was też weźmie udział w XI Biegu Bejorów? :)

***
Dziękuję ensorcelee za oTAGowanie. 
TAG: MÓJ PIERWSZY RAZ
(*-_-)(-_-*)

1. Czy rozmawiasz jeszcze ze swoją pierwszą miłością?
Nie widujemy się zbyt często, ale nasze relacje są normalne, lubimy się i kiedy już się spotkamy rozmawiamy jak starzy, dobrzy znajomi.
2. Jaki był Twój pierwszy napój alkoholowy?
Piwo. Żywiec. Kilka lat miałam i co jakiś czas musiałam pić 1/4 szklanki napoju bogów dla dobra moich nerek. Tak więc ja łykałam a pozostałe 3/4 z butelki dopijał tata :-)
3. Jaka była Twoja pierwsza praca?
Nie wiem czy mam wliczać sprzedaż leśnych zbiorów - grzybów, malin, borówek...;-) Pierwsza praca "na czarno" - barmanki w klubie, pierwsza na umowę-zlecenie - pisanie artykułów dla pewnego portalu, pierwsza na umowę o pracę (i obecna) - spedytorka w firmie transportowej.
4. Jaka była pierwsza osoba, która dzisiaj do Ciebie napisała?
Żumak. Moja przyjaciółka.
5. Jaka była pierwsza osoba, o której dzisiaj pomyślałaś?
Mój Mężczyzna.
6.  Gdzie po raz pierwszy leciałaś samolotem?
Chyba do Grecji, gdy miałam naście lat - o ile mnie pamięć nie zawodzi.
7. Gdzie po raz pierwszy zostałaś na noc?
U kuzynek, w domu naprzeciwko. Gdy byłam mała częściej spałyśmy razem, niż osobno - raz ja z siostrą u nich, innym razem one u nas, nie mogłyśmy bez siebie żyć ;)
8. Kto był pierwszą osobą, z którą dzisiaj rozawiałaś?
Mój Mężczyzna, codziennie jest pierwszą osobą, z którą rozmawiam.
9. Co było pierwszą rzeczą, jaką dzisiaj zrobiłaś?
Otworzyłam oczy i uśmiechnęłam się.
10. Pierwszy koncert. 
Tego nie pamiętam. Pewnie jakiegoś biesiadnego / regionalnego zespołu. Musiałabym podpytać rodziców. A pierwszy, na który pojechałam sama to koncert WWO w Tarnowie.
11. Pierwsza złamana kość.
Obojczyk. Od pasa po szyje przez dwa miesiące w gipsie. Latem.
12. Pierwszy piercing.
Jak większość - przebicie uszu.
13. Pierwsze państwo za granicą, do którego pojechałaś.
Słowacja - do granicy mam kilkanaście kilometrów.
14. Pierwszy film, który pamiętasz.
Pierwszy, który przyszedł mi na myśl kiedy pomyślałam o filmie z dzieciństwa - Kevin Sam w Domu.
15. Pierwsza uwaga w dzienniczku.
Od pierwszej klasy zbierałam uwagi - nie miałam zwyczaju przemyślenia swoich wypowiedzi i hamowania swoich uwag czy pytań, od małego beztrosko mówiłam co myślę, co często było powodem dyskusji z nauczycielami prowadzących właśnie do upomnień, uwag itp.
16. Pierwszy współlokator.
Siostra, a poza domem koleżanki z liceum.

Do zabawy zapraszam wszystkich moich obserwatorów i komentatorów :)

12 komentarzy:

  1. Ja jestem strasznie słaba w biegach :D Interesujący tytuł tagu :P

    http://madame-carmelle.blogspot.com/ Skom?

    OdpowiedzUsuń
  2. taki bieg to wspaniała sprawa,jednak nie z moją kondycją:D

    OdpowiedzUsuń
  3. o w końcu ktoś się wyłamał z pierwszym alkoholem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym się wybrał na ten bieg ale to nie moje rejony :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sprawa z tym biegiem,ale za daleko trochę.

    + super tag :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog :) Może wspólna obserwacja ? nazywamsiejustyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny ten bieg :)
    i fajne odpowiedzi
    http://uszatkaa.blogspot.com/
    +
    candy!! :D
    http://uszatkaa.blogspot.com/2013/09/candy_13.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w biegu :)
    i świetne zdanie na końcu :)

    OdpowiedzUsuń