Obserwatorzy

środa, 30 października 2013

XI Bieg Bejorów - krótka relacja

XI Bieg Bejorów na Kramarkę już za nami. Niesamowite wydarzenie! Ten bieg to kilka godzin w super atmosferze z miłymi, pełnymi pasji ludźmi o wielkich sercach. Super organizacja - a właśnie - sam Organizator stwarzał nieziemski klimat :-) Nie wyobrażam sobie bym mogła w inny sposób spędzić sobotę i za rok będę też na pewno. Super inicjatywa - biegniesz, robisz to co lubisz, co kochasz, a jeszcze w ten sposób komuś pomagasz.

Na zdjęciach zbiórka w miejscu startu, ja już prawie na mecie, pamiątkowe zdjęcie na Kramarce, pieczenie kiełbasek na "after-party"
A tu przepiękne widoczki podczas schodzenia z Kramarki i odpoczynek po zejściu z góry, a jeszcze  przed bejorskim posiłkiem.

Ostatnio mnie mało na blogu, jest to spowodowane kompletnym brakiem czasu, ale cały czas działam, biegam i mam się dobrze. Zapraszam na mój INSTAGRAM tam możecie podglądać na bieżąco migawki z mojego życia :)

11 komentarzy:

  1. przydało by mi się trochę sportu :D


    http://fuckingpaast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem czy Ci już to pisałam, ale niesamowicie zazdroszczę Ci motywacji <3

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że znalazłaś swoją ulubioną aktywność :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje! Przez to zdjęcie z pieczonymi kiełbaskami zrobiłaś mi smaka. Ale nie martw się, zawsze tak mam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi nie chciałoby się biegać ;P
    Obserwuję, liczę na rew. ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię biegać jednak czasem często jest mi znaleźć choćby chwilę czasu, którą mogłabym poświęcić bieganiu. A, szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  7. wow gratulacje :) ja już dawno nie biegałam :) mam jedno spostrzeżenie na temat Twojego bloga- czcionka której używasz jest niestety średnio czytelna i jej zmiana na pewno poprawiłaby jakość czytania :) mam nadzieję, że nie poczujesz się urażona, bardzo lubię tu wpadać, a czcionka sprawia, że odechciewa mi się czytać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za podpowiedź - zmieniam czcionkę, rzeczywiście niewygodnie się ją czyta ;)

      Usuń