Obserwatorzy

piątek, 18 października 2013

V Festiwal Biegowy w Krynicy Zdroju

Dziś króciutko, spieszę do Was tylko z informacją, że ruszyły już zapisy na V Festiwal Biegowy w Krynicy Zdroju. Bez wątpienia jest to jedna z czołowych imprez biegowych w Polsce - byłam, widziałam i nie mogę się doczekać kolejnej edycji! Tysiące biegaczy w jednym miejscu, niezwykłe konkurencje, niesamowita atmosfera...3 dni wyjęte z życiorysu :-):-):-)

Ja już dokonałam rejestracji:
 Zapraszam na stronę FESTIWALU BIEGOWEGO, aby dowiedzieć się więcej o imprezie oraz do rejestracji.

Po weekendzie już prawdopodobnie będę miała stały dostęp do internetu, a wtedy nadrobię wszystkie blogowe zaległości i będę pisała częściej. Dziękuję Kochani za każdy komentarz, 3majcie się! :-)

10 komentarzy:

  1. ach, ze mnie aż taki biegacz nie jest :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tym Festiwalu! Przeczytałam już chyba każdą zakładkę, zapowiada się niesamowicie, szkoda tylko że trochę drogi z Wrocławia jednak tam mam... Z tego co widzę zgłaszać można się nawet w przyszłym roku, postaram się coś wymyślić i mam nadzieję, że uda mi się tam wystartować! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam nigdy o tym festiwalu, ale przyznam, że ciekawie się zapowiada. :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. tym razem pobiegniesz? :) fajna sprawa taki bieg

    OdpowiedzUsuń
  5. oj bieganie to nei dla mnie ;/

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezu, a mi się z kanapy nie chce wstać po coś do picia :C
    ale czas się wziąć za siebie...

    OdpowiedzUsuń