Obserwatorzy

wtorek, 15 października 2013

Przedzimowe porządki i postanowienia.

Jesień idealna. 
Idealna dla mnie. 
Czuję, że właśnie teraz jest mój czas. 

Mam pół miesiąca na ogarnięcie swojego dotychczasowego życia - przeglądnięcie wszystkich swoich rzeczy, spakowania tego co mi potrzebne, pozbycia się tego czego wcale nie potrzebuję. Przeprowadzka. Jeszcze muszę znaleźć kogoś, kto zechce wynająć po mnie mieszkanie, bo mam 3-miesięczne wypowiedzenie, a czasu szkoda... Nowe życie. Nowa miłość, moja Miłość :-)

Codziennie biegam. Sprawia mi to coraz więcej przyjemności, uszczęśliwia jeszcze bardziej. Od dziś zaczynam też treningi boksu - nie wiem czy ta forma aktywności mi się spodoba, ale zawsze mnie to kręciło, więc warto spróbować. Dodatkowo MÓJ już kupił karnety na basen. A ja nowy strój. Także w kwestii aktywności fizycznej również osiągam zamierzony poziom satysfakcji.


Czuję mocną stabilizację emocjonalną, jestem spokojna i zadowolona z siebie i swoich bliskich. Przestało mi jedynie wystarczać te 8 czy tam 10 godzin standardowej pracy, dlatego postanowiłam zrobić coś więcej w kierunku zarabiania pieniędzy. No i zaczęło się...złapałam dodatkową pracę dorywczą w internecie jako copywriter, dlatego szybko muszę przetransportować swojego laptopa do Mojego i wzmocnić sygnał wi-fi. No i już mam plan jak zainwestować pieniążki, których mam nadzieję po Nowym Roku już będę miała tyle, żeby zrealizować swój plan.
Moja aktualna lektura:
Michał Książek, Katarzyna Terakowska - Nowak - "Dużo myślę"
 Co czytacie aktualnie?
Polecicie jakąś dobrą książkę na jesienne wieczory?

10 komentarzy:

  1. wow, dzieje się :) cieszę się z Twojego szczęścia :) wszystko się układa :)
    ja właśnie skończyłam zbiór opowiadań "Moje nadprzyrodzone wesele", uwielbiam zbiory opowiadań różnych autorów :) powodzenia, radości, miłości, spełnienia :) tylko się nie przepracuj :) najważniejsza jest Miłość:)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo się u Ciebie dzieje :) powodzenia, niech Ci się dobrze mieszka, pracuje i wszystko niech się dobrze układa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że wszystko idzie w dobrą stronę, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog :)
    obserwuję, pozdrawiam i zapraszam do siebie
    ilovemystyle13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też sie wzięłam za siebie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w treningach boksu :) Mam nadzieję, że Ci się spodoba, na początku jest ciężko, ale potem sama zauważysz jak dużo to daje jeśli chodzi o sprawność organizmu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Własnie czytam Sekret R. Byrne :)

    OdpowiedzUsuń