Obserwatorzy

wtorek, 22 października 2013

BIEC albo UMRZEĆ / Kilian Jornet

Poniedziałek to zazwyczaj dzień, w którym listonosz przynosi mi jakąś nową książkę - tym razem byłam jednak trochę zaskoczona, ponieważ nie spodziewałam się przesyłki. Nazwa nadawcy "Fundacja Maraton" też nic mi nie mówiła. Dopiero po otwarciu koperty przypomniałam sobie, że kiedy zamawiałam prenumeratę jednego z magazynów, trafiłam na okres, w którym do każdej rozpoczętej prenumeraty gratis dodawali książkę - wybrałam tytuł, który i tak chciałam kupić, więc buzia uśmiechnęła mi się niezmiernie po otworzeniu listu.

Czytaliście tę książkę?
Czy polecacie jakieś inne o tej samej/podobnej tematyce?

Wczoraj na basenie dowiedzieliśmy się od ratownika, że od dziś do 25tego listopada jest nieczynny z powodu remontu...Mam jeszcze 8 wejść niewykorzystanych, a tu trzeba kupić nowy karnet na inny basen. No ale to nic, żadne wejścia się nie zmarnują :-)

Przypominam o Biegu Bejorów w Rytrze
już w tą niedzielę
więcej info:

13 komentarzy:

  1. bardzo dawno już nie czytałam żadnej książki...;x

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam, ale ostatnio wzięło mnie na biegowe-książkowe pozycje, więc chętnie dowiem się co nieco o książce jak już ją przeczytasz :) Ostatnio przeczytałam Urodzonych biegaczy i z całego serca mogę ją polecić!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałem jej, ale gdzieś mi się ten tytuł obił o uszy. A propos karnetu, ja ostatnio miałem tak na siłowni, że dwa dni była nieczynna z powodu malowania... niestety mi wejścia przepadną jak ich nie nadrobię do końca miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nie czytałam, ale zapowiada się interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam, ale wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam książki dotyczące biegania, albo w ogóle sportu. Tej akurat nie czytałam, ale jak już przeczytasz to daj znać czy warto :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój basen był nieczynny przez dwa tygodnie w październiku, więc też strasznie ubolewałam. Na szczęście do dyspozycji mam basen akademicki, na który wstęp mam darmowy. :) No i jeszcze w tym semestrze mam zajęcia na nim. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie jestem fanką biegania
    zapraszam na konkurs, wystarczy zlajkować :)
    www.estiine.blogspot.com
    do wygrania bluza Brooklyn

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawi mnie o czym ta książka, chętnie zapoznam się z Twoją recenzją, jak już ją przeczytasz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak po biegu w Rytrze? :)
    o książce nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. hejo ,książkę wczoraj wysłałam , dziekuję :)

    OdpowiedzUsuń