Obserwatorzy

środa, 17 lipca 2013

Kontuzja + Body Shape

Złapałam kontuzję :-( nawet nie wiem co się stało... Wczoraj wieczorem, w sumie już w nocy jeszcze biegałam i wszystko było w porządku. Dziś rano wstałam i odczułam strasznie silny ból zewnętrznego boku stopy. Myślałam, że to chwilowe i w ciągu dnia mi przejdzie, ale niestety boli coraz bardziej, ledwo udaje mi się stanąć na nogę. Jestem zła bo jak mi do wieczora nie przejdzie to z biegania nici. Chyba, że to na siłę rozbiegam :-)


A jaki trening dziś planuję?
1. Mel B - 10 min. pośladki
2. Mel B - 10 min. brzuch
3. Tiffoczki -10 min.
4. Body Shape 20 min. poz. zaawansowany

Nie wiem jak Wy, ale ja lubię szybkie, dynamiczne i krótkie treningi. Raz chciałam wykonać 45 min. trening Chodakowskiej - owszem wykonałam go w całości ale byłam tak znudzona, że już na pewno więcej nie powrócę do ćwiczeń z Ewą. Wolę poskładać sobie swoją godzinę ćwiczeń i trenować bez monotonii i z przyjemnością :)

Na koniec pokażę Wam zestaw ćwiczeń Body Shape z platformy FitWithMe, który dziś wybrałam do mojego zestawu treningowego:
A Wy? 
Które ćwiczenia na FitWithMe lubiecie najbardziej?

8 komentarzy:

  1. powiem Ci,że mnie też nudzą ćwiczenia z Chodakowską, ale na chwilę obecną robię Turbo Spalanie i chyba to jeden z lepszych jej treningów. Pełen wycisk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę zdrowia! :) Kontuzja to straszna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. na razie nie lubię FitWithMe, wolę Chodakowską a do skalpela wracam jak mam beznadziejny humor i mi pomaga :) może ta kontuzja to nic poważnego :) ja w pon na Maratonie Blogerek musiałam sobie coś zrobić, o we wt od razu jak zaczęłam ćwiczyć to mnie bolało, wczoraj też prawie cały dzień, ale wieczorem przeszło, poszłam na bokwę i dziś już jest wszytsko dobrze, także tego Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wracaj do zdrowia i nic na siłę - z doświadczenia wiem, że rozbieganie kontuzji to nie jest dobry pomysł ;/
    a może jakiś kącik zen stworzymy na blogosferze:)? zenosfera :) w ramach wyciszenia jakąś akcję zaaranżujemy :)?

    OdpowiedzUsuń
  5. Przy jakimkolwiek treningu nigdy nie obejdzie się bez kontuzji c:
    Życzę powrotu do zdrowia ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chcesz uziemić się na dłużej niż kilka dni śmiało, rozbiegaj kontuzję. Niewykluczone, że skończysz z nogą w gipsie. Promując zdrowy tryb życia pamiętaj o zdrowym rozsądku (;

    OdpowiedzUsuń
  7. może nadwyrężyłaś mięsień?

    OdpowiedzUsuń