Obserwatorzy

niedziela, 12 maja 2013

Treningi, ksiązka Ewy i ćwiczenia na boczki.

Ćwiczę coraz więcej, coraz częściej, coraz dłużej. Wkręcam się w taki styl życia na maxa. Eksperymentuję w kuchni, poszukuję nowych smaków, wprowadzam nowe nawyki. Podejmuję wyzwania. Jednego dnia pomyślałam: "Wiolka zwolnij. To zbyt duże tempo, zniechęcisz się", ale nie posłuchałam tych myśli i przez kilka dni budziłam się z dość mocnymi zakwasami. Ćwiczę i eksperymentuję, a w lustro patrzy mi się coraz przyjemniej :) TO JEST TO. Właśnie takie życie mi odpowiada.

Choć nie mogłam się przekonać do Ewy Chodakowskiej (nie wiem dlaczego, ale coś mi nie pasuje w niej... może ten smętny ton głosu, jakby ją walec przejechał), to kupiłam jej książkę - w końcu słuchać jej nie będę, a ponieważ jest swego rodzaju autorytetem i dużo osób wiele jej zawdzięcza, to postanowiłam z jej książką się czynnie zapoznać i na własnej skórze przekonać się jakie są efekty.
A Wy? 
Kupiłyście książkę?
Rozpoczęłyście 30 dniowy program Ewy? 
Jak Wam idzie? 

Poza tym dorzucam do moich ćwiczeń 10-minutowy trening "na boczki". Chciałam wykonywać go codziennie, ale z czasem u mnie strasznie krucho, do tego dokładam sobie cały czas nowe postanowienia, a żeby ich nie zawalić to moim celem jest wykonanie tych ćwiczeń co najmniej 3 razy w tygodniu. 

19 komentarzy:

  1. uwbostwiam te cwiczenia na boczki daja niezly wycisk a efekty sa oszalamiajace wiem z doswiadczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kuchenne eksperymenty :D Mogłabym być Twoim królikiem doświadczalnym :D

    OdpowiedzUsuń
  3. książki Chodakowskiej nie mam,ale przyznam się, że na nią bym się skusiła :) chociaż ćwiczyć z nią nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja też muszę ćwiczyć , znaczy się zmienić zestaw. : 3

    OdpowiedzUsuń
  5. tez zaczynam cwiczyc, bo az wstyd..

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę tej energii i chęci do ćwiczeń. Nie to,że nie lubię ćwiczyć,ale bez przesady ;D. Uważ na siebie,żebyś się nie przemęczyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię ćwiczeń z nią wolę inne :>

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja właśnie dzisiaj opuściłam ćwiczenia.. chyba jeszcze to nadrobię zaraz, ale tak bardzo mi się nie chce ;c

    OdpowiedzUsuń
  9. książkę kupiłam, owszem, ale pod względem ćwiczeń poszła w kąt, czasem korzystam tylko z przepisów Ewki. Szczerze mówiąc, bardzo zmęczyło mnie już pierwszego dnia przewracanie kartek, szukanie kolejnych ćwiczeń i staranie się ich zapamiętać. Stanowczo wolę ćwiczyć z kimś na ekranie.
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie jakoś Chodakowska nie powala na kolana. Choć mogłabym sobie kupić jakąs ksiażkę z fajnymi ćwiczeniami.. Ale w sumie chyba wolałabym filmki.
    Kurde nie wiem.. dziś jestem niezdecydowana!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czuć tą pozytywną energię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciesze się że sie wkręcasz :) normalnie szczęscie emenuje z tego posta ! oby tak dalej !

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie kupiłam książki, chociaż o tym myslałam... koniec końców stwierdziłam, że szkoda mi kasy :D. Przepisy, ćwiczenia i motywacje są dostępne w internecie za darmo, już wolę kupić sobie jakiś fajny kosmetyk :). A o tych ćwiczeniach dużo dobrego słyszałam i chyba w końcu też sama je wypróbuję (także dzięki za przypomnienie :*).
    I obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, równiez uwielbiam taki styl życia. Jest moc :) a boczki ćwiczę tak jak Ty - 2, 3 razy w tygodniu jak mi starcza czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie, że się wciągasz coraz bardziej w aktywność:) to extra sprawa:)
    myślę, że ćwiczenia na poczki 3 razy w tygodniu przy innych ćwiczeniach wystarczą:) ja z Ewą ćwiczę od czasu do czasu, bo mam bieganie, basen, rower i jogę, po prostu doby brakuje:)
    tylko jedna sprawa - pamiętaj o odpoczynku! jeden dzień w tygodniu regeneracji musi być, ja jakiś czas temu myślałam, że odpoczynek jest dla słabiaków, mnie to nie dotyczy i niezłą kontuzję sobie zaoferowałam ;/
    powodzenia :)!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak na razie nie mam problemów z figurą, jestem z niej zadowolona więc ćwiczę jedynie na w-fie. :>

    loveonlytofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń