Obserwatorzy

wtorek, 7 maja 2013

O FitWithMe słów kilka.

Jesteście już zarejestrowane na stronie fitwithme.com? Nie? To koniecznie się same przekonajcie, że warto. Na początku po rejestracji każdy otrzymuje trzy darmowe wejściówki na treningi, a do wyboru macie aż 6 ich rodzai (po kliknięciu w nazwę treningu, możecie o nim poczytać na stronie fitwithme.com):
Jak więc widzicie każdy znajdzie coś dla siebie. Poza tym, że macie 6 różnych treningów do wyboru, dodatkowo dalej wybieramy kolejne opcje: 
-poziom: podstawowy, średni, zaawansowany,
-długość treningu: 20, 40, 60 minut,
-ilość miejsc: 1, 2, 3, 6, 9, 10 (jak więc widzicie można ćwiczyć ze znajomą/ znajomymi)
-język.

Kilka dni temu wybrałam 20 minutowy Stretch'n'Burn - dostałam niezły wycisk i byłam z siebie bardzo zadowolona, że dotrwałam do końca, choć na drugi dzień miałam zakwasy. Bardzo energiczna, idealnie dopasowana do ćwiczeń muzyka też dawała kopa i chciało się ćwiczyć. Trening jest bardzo fajnie rozłożony, występują równomierne, odliczane przerwy, co mi bardzo odpowiada. Do tego treningu na pewno powrócę, eksperymentując z poziomami trudności i jego długością.

Wczoraj wybrałam 40 minutowy Pilates - ćwiczenia były spokojne, łatwe i przyjemne, ale czułam po nich niedosyt. Nie zraziłam się jednak do pilatesu, ponieważ dopiero sprawdzam swoje możliwości i wybrałam łatwy 40 minutowy trening. Zamierzam sprawdzić 20 minut na poziomie zaawansowanym, wtedy ocenię czy ten rodzaj treningu jest dla mnie, czy też wolę bardziej energetyczne ćwiczenia.
Wielkim plusem serwisu fitwithme.com jest to, że automatycznie prowadzone są pełne statystyki - możesz w każdej chwili sprawdzić ile treningów wykonałaś, ile czasu na nie poświęciłaś, zobaczyć wykresy, sprawdzić ilość spalonych kalorii, a przed każdym treningiem możesz wykonać zdjęcie sylwetki, dzięki czemu zobaczysz jakie robisz postępy. Podoba mi się też opcja ustalenia sobie grafiku treningów - pomaga to zachować systematyczność ćwiczeń i mobilizuje do działania.
Spodobał mi się też ten przelicznik:
Kiedy ostatnio wspomniałam o FitWithMe kilka osób pisało, że może wypróbuje, że się zastanawia nad rejestracją...Mam nadzieję, że wątpliwości rozwiałam - rejestrujcie się, bo to naprawdę fajna sprawa. Z chęcią poznam też Wasze opinie :)

26 komentarzy:

  1. ja sie juz zarejestrowalam i jestem zafascynowana tym serwisem i treningami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wczoraj dokończyłam rejestrację, ale mam problem, bo nie mam kamerki i nie mogę wykorzystać wejściówek na trening ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Portal bardzo ciekawy, ale chyba nie dla mnie :D

    Ostatnio czytałam "Stokrotkę", wczoraj skończyłam "Stowarzyszenie umarłych poetów", dzisiaj zaczęłam "Annę Balerinę" choć to chyba trochę nie dla mnie- trzy częściowa seria, ale jak chociaż pierwszą część przeczytam to będzie dobrze :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne :) Chyba poprzeglądam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stronka. Ja ćwiczyłam kiedyś na body works czy jakoś tak - już nie pamiętam. A to też ciekawie się zapowiada. A ten przelicznik jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ćwiczyłam , ale zrobiłam sobie przerwę ! : D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie jestem zarejestrowana ale mam taki zamiar i mam nadzieję że mi się to uda bo ze mną jest tak że czesto mi się nie chce ;d

    który dzien wyzwania przysiadowego ?

    OdpowiedzUsuń
  8. ja własnie uwielbiam owsiankę i jem ją praktycznie codziennie :)
    aaa no to super ja dzisiaj 15 dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, brzmi ciekawie... obowiązkowo zaraz tam zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. great post!let’s follow each other on gfc&bloglovin?
    flw me and where u’ve followed me!
    http://mooreann.blogspot.com/
    Anna


    OdpowiedzUsuń
  11. kolejna motywująca mnie blogowiczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam w planach treningi z tego portalu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno się zarejestruję, bo mnóstwo osób o tym pisze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zarejestrowałam się, zapowiada się ciekawie, ale z wypróbowaniem muszę poczekać - miałam wczoraj zabieg na nadgarstek :(

    OdpowiedzUsuń
  15. I kolejny post o fitwithme ;) trzeba tego w końcu spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mogę jakoś wygospodarować czasu. Po takich rekomendacjach chyba muszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wszyscy się rozpisują o tej stronce, więc może kiedyś sama spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja swoje statystyki prowadzę na endomondo :) genialna stronka

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie słyszałam o tej stronce a wygląda na naprawdę fajną;)

    OdpowiedzUsuń