Obserwatorzy

piątek, 29 marca 2013

10 minutowe treningi z Mel B

Przeglądałam mnóstwo ćwiczeń, zestawów itp. na youtube i wybrałam dla siebie treningi z Mel B. Nie wiem dlaczego, ale najbardziej mnie przekonują, najprzyjemniej mi się z nią ćwiczy, do tego treningi są krótkie, co dla mnie jako osoby początkującej jest dużym plusem. I tak oto, od dziś, a w sumie już od dwóch dni ćwiczę przy tych filmikach:
1. 10 minutowy trening brzucha
2. 10 minutowy trening pośladków
3. 10 minutowy trening nóg
4. 10 minutowy trening ramion

A Wy? Ćwiczycie z Mel B? 
A może polecacie inne treningi, które Wam przypadły do gustu?

9 komentarzy:

  1. Nigdy nie ćwiczyłam z nią, także może niedługo skorzystam z Twoich linków i zobaczę jak mi się z nią ćwiczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś ćwiczyłam z mel b, lubię te treningi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli chodzi o ćwiczenia to podobne te z Ewą Chodakowską są niezłe :) Z Mel B. ćwiczyłam brzuch ale nie trwało to długo więc nie mogę nic wiecej powiedzieć :( W wolnej chwili zapraszam do mnie :) ourloveourpassion.blogspot.com ♥ Obserwujemy? Chętnie wpadnę tu jeszcze nie raz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mel B to moja ulubiona trenerka. Mam wielki sentyment bo dzięki niej schudłam kiedyś 10kg. Często wracam do tych filmików :) Ulubiony to 15min cardio, 10min brzuch i 10 min nogi

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też powinnam zacząć ćwiczyć, a takie 10 minutowe treningi byłyby dla mnie najlepsze na początek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sobie zawsze dorzucam Mel B jak robię ćwiczenia na mięśnie brzucha, naprawdę je męczą i jestem usatysfakcjonowana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. słyszałam, że są dobre ;) powodzonka! :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam cwiczenia z Mel :) szczegolnie pośladki i brzuch - bomba :)

    OdpowiedzUsuń